Az oroszok Vietnamja

2022. február 27. 22:23 - Mizantróp.

Az orosz hadsereg 4 napja támadja folyamatosan teljes erőbedobással Ukrajnát, egyelőre nem sok eredménnyel. Amit 4 háborús nap után ugyanis a világ második legnagyobb és legfejlettebb hadserege fel tud mutatni az két közepes méretű város elfoglalása, Melitopol és Nova Kakhovka bevétele. Ennyi. Emellett elfoglalták Ukrajna néhány százalékát: délen, a Krím félszigettel határos megyéket, északon pedig egy határ-menti sávot, mely lefelé ugyan terjeszkedne a két legnagyobb ukrán város, Kijev és Harkiv felé, de ezeket nem éri el.

ukrajna_terkep_feb26.jpg

forrás: understandingwar.org

Mindez a 4. nap végén 4300 orosz katona feláldozásával és 146 harckocsi, 27 repülőgép illetve 26 helikopter elvesztésével. Meglehetősen nagy ár ez, csekély területekért. És Kijev nem az övék, a főváros profin tartja magát, akárcsak Harkiv, melyet képtelenek megközelíteni. A helyzet az, hogy az ukrán hadsereg jelesre vizsgázott eddig: Valerij Zaluzsnyij ukrán főparancsnok egyben tartja az ukrán tábornoki kart és jól együttműködik a Kijevben maradt ukrán elnökkel, Zelenszkijjel is. Putyin három dologban tévedett: 1. láthatóan nem gondolta, hogy az ukrán hadsereg napokig kitart (sőt úgy tűnik akár hetekig, hónapokig is harcképes tud maradni), mégpedig átállások, megfutamodások nélkül és a tábornoki kar is hűséges marad Zelenszkijhez 2. rosszul terveztette meg az északi támadást Fehéroroszország felől, mely egyelőre totális kudarc az oroszok számára 3. a várakozásánál sokkal szervezettebb az ukrán szárazföldi haderő (légi-erejének elvesztése dacára) és sokkal erősebb ellenállásra képes, mint bárki gondolta volna (orosz oldalon).

ukrajnai_katonak.jpg

A Putyin által a háborúra félretett 640 milliárd dollár nem tart ki örökké, sőt ez a pénz vészesen fogy, akárcsak az orosz hadsereg eszközállománya. Az oroszoknak ugyan 12-13 ezer harckocsijuk van, ám ezeknek, csak egyharmada tekinthető korszerűnek és ennek a 4 ezer tanknak is csak kb fele vethető be Ukrajnában, a többi kell a hatalmas ország biztosításához. Ha ebből a 2 ezer harckocsiból naponta elveszítenek 40-et (mint eddig), akkor két hónap után egyszerűen elfogynak a bevethető orosz páncélosok. Ami a létszám-fölényt illeti, hasonló a helyzet: hiába 900 ezres az orosz haderő és 200 ezres az ukrán ez az erő-különbség nem jelenik meg a valóságban, hiszen az orosz hadsereg fele a haditengerészetnél és a légierőnél szolgál (vagy egyéb fegyvernemnél) és csak körülbelül 450 ezer a szárazföldi csapatok létszáma. Ennek szintén csak kb fele küldhető be Ukrajnába, hogy a többi biztosításnak maradjon az óriási ország egyéb területeinek védelmére.

Ha a veszteségek mérséklése érdekében az oroszok visszább-vesznek, akkor kitolódik a harc és az egész küzdelem a Vietnami háborúra kezd majd emlékeztetni. Ott az amerikaiak hosszú éveken keresztül próbálkoztak Dél-Vietnám pacifikálásával, pénzt, embert, hadianyagot nem kímélve, míg végül fel kellett adniuk az egészet.

2ukrainemap.jpg

A kép forrása: link

Nagyon könnyen lehet, hogy az oroszok számára Ukrajna lesz Vietnám. Értelmetlen, elhúzódó, költséges háborút vívnak, amiben ráadásul az egész világ az ellenfelet támogatja. Ez annak idején Amerikára nem volt igaz, hiszen végig a vietnámi háború alatt számíthattak saját szövetségeseik támogatására. 

Mindehhez jön az óriási presztízs-veszteség is, hiszen az a benyomás alakul ki a világban, hogy a világ második legnagyobbjának kikiáltott orosz hadsereg képtelen legyőzni a 22.helyen álló ukrán haderőt. Ez blama lesz Putyin számára, mint ahogyan 1973-ban az amerikaiak is leégtek, a parányi Vietnám ellenében, amikor kénytelenek voltak kivonulni onnan. Csakhogy a megalomán és hatalmaskodó Putyin nem az a figura, aki képes veszíteni. Félő, hogy ha idáig fajulnának a dolgok, bármire képes lenne. Pedig tény: Ukrajna egyszerűen túl nagy falat Oroszország számára. Putyinnak is vannak határai és most elérte ezeket. Ha ennek belátásával végződik a háború, talán arra is lesz esély, hogy béke legyen. 

mizantroop_lec4.jpg

190 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mizantroop.blog.hu/api/trackback/id/tr3617767698

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pista18721 2022.02.28. 20:50:24

@Joshua123: mizantroop.blog.hu/2022/02/27/az_oroszok_vietnamja?full_commentlist=1#c41247180

"milyen rendszer az amelyik a polgárait arra bíztatja hogy Molotov koktélokkal meg gépkarabélyokkal harcoljon az orosz páncélosok tömegei ellen és gyerekeket hív be katonának?"

Magyarország, 1956. Pesti scrácok. De te biztos Kádár és az oroszok mellett lettél volna akkor is, te kis büdös, Putyin-fasszopó, mongolFidióta fasz!

Joshua123 2022.02.28. 21:04:38

@hoplita: Lapozzunk, ez a blog meg nem erről szól és nem a személyeskedésről.

Ez nem lesz az oroszok Vietnamja. A 2. vh óta a helyzet csak a kubai rakétaválsággal hasonlítható össze, abba az amerikaik is teljesen másképp álltak bele. Az oroszok is az életükért küzdenek Ukrajnában, végig fogják csinálni.
A mostani ukrán vezetést utálja az ukrán nép, megtanulták az elmúlt években, Janukovicsnál is van sokkal, de sokkal rosszabb. Nem is lelkesednek az orosz támadásért, de számukra az oroszok nem ugyanazt jelentik mint nekünk 56-ban.
A lehető leghamarabb legyen vége, ne kívánja senki, hogy elhúzodjon, pláne ne aljas indulatokból. Arra ott van a sok silány politikus, akik szívesen profitálnak akár emberéletek tömegeiből is.

pista18721 2022.02.28. 21:07:56

@Joshua123: mizantroop.blog.hu/2022/02/27/az_oroszok_vietnamja?full_commentlist=1#c41247180

"milyen rendszer az amelyik a polgárait arra bíztatja hogy Molotov koktélokkal meg gépkarabélyokkal harcoljon az orosz páncélosok tömegei ellen és gyerekeket hív be katonának?"

Magyarország, 1956. Pesti scrácok. De te biztos Kádár és az oroszok mellett lettél volna akkor is, te kis büdös, Putyin-fasszopó, mongolFidióta fasz!

pista18721 2022.02.28. 21:14:52

@CSOKKI MÁLNA:

gnlszinfolt.blog.hu/2021/06/11/a_cancel_kultura_a_tuneteket_kezeli_nem_a_betegsegeket?full_commentlist=1#c40709758

és amilyen náci köcsög vagy, te nyivákolsz, ha megkérdőjelezik az erkölcsi jogodat ahhoz, hogy náci köcsög legyél. szánalmas véglény vagy.

pista18721 2022.02.28. 21:16:28

@Joshua123: "A mostani ukrán vezetést utálja az ukrán nép, megtanulták az elmúlt években, Janukovicsnál is van sokkal, de sokkal rosszabb. "

Putyin is ezt hitte, de egyelőre úgy néz ki, hogy ezt kurvára benéztétek. Az ukrán nép megválasztotta a vezetését, és még ha van is vele baja, a megszálló ruszkikat bizony utálják, hajlandóak ellenők közdeni, és bizony ez a háború minimum sokkal nehezebb lesz Putyinnak, mint hitte. Közben pedig a nyugat gazdaságilag legyőzi.

Joshua123 2022.02.28. 21:17:08

@pista18721: Te még hányszor fogod ugyanazt elküldeni?
Amúgy elolvasod, amiket írtál?
Félelmetes. Nem kell válaszolj nekem, csak magadnak.

Jó, troll vagy, lehet még fizetnek is érte, de csináld szellemesen!
A saját, feltételezem ellenzéki oldaladat járatod le.
Ahhoz hogy nyerjetek, épeszű, a politikát nem őrjöngve figyelő emberek tömegeit kéne meggyőzni. Ezzel meg eltaszítjátok.

Joshua123 2022.02.28. 21:23:35

@pista18721: Vágyálom, amit írsz. Semmit nem tudunk a jelenlegi ukrajnai helyzetről, azon kívűl hogy dörögnek a fegyverek, emberek halnak meg és sokan menekülnek, hozzánk is.

"Benéztétek" :(

Semmi közöm az orosz-ukrán háborúhoz. Ellentétben néhány elmebeteg polgártársammal, annak sem örülök hogy bármilyen nép öli a másikat, különösen nem a szomszédban, ahol még magyarok is élnek.

Én mára befejeztem, mindenkinek jó éjszakát!

Buchhalter 2022.02.28. 21:28:17

@arthurthedent: kicsit idióta DK-s harcos. Minden kilőhető,de mégse. A haditechnika mindig fejlődik. KIcsiz húzd ki a nyugat imádó nyelved a szaros seggből.

pista18721 2022.02.28. 21:30:46

@CSOKKI MÁLNA:

wootschp.blog.hu/2022/02/24/moszkva_nem_hisz_a_konnyeknek_303?full_commentlist=1#c41235864

1) Gazprom részvénye október óta felére esett. Abból ma reggel minimum 20% volt.
2) Ma reggel, amikor ezt kommentelted, az orosz tőzsde is esett 30%-ot, aztán be kellett zárni. Most -40%-on áll.
3) Konvencionális hadviselésben az oroszokat a NATO akkor nyomja le, amikor akarja, és lehet hogy odaveszik Románia, Lengyelország, Szlovákia és Magyarország, de Moszkva újra csak egy folyó lesz, ahogy ezer évvel ezelőtt volt.

4) Még az idióta Orbán is tudja, hogy most az oroszok elleni oldalra kell állni, és elítélte Putyin háborúját.

Nagyon kevés olyan elmebeteg van, mint te, aki még mindig kitart Putyin mellett. De hát láttunk már tőled hasonló totál eszement faszságot is.

Elmebeteg vagy, pszichopata vagy. És akkor dugod ide a pofádat, amikor alkalom nyílik a legnagyobb eszement faszságokat ideszarni. Te minden témában totál zakkant genetikai selejt vagy náci mongolFidióta vagy.

Buchhalter 2022.02.28. 21:33:18

@Joshua123: szar rendszer. Amerika még szépen röhög a markába. Eltudja adni a fegyvereit a berezelt nyugatiaknak. Kína meg bölcsen hallgat. Szeretem Németországot,de ha most beözönlik oda 1-2 millió ukrán hordalék ... Bár eddig a többség Lengyelországot választotta. A háború nélkül is ott élt 1,5 millió ukrán.A cseheknél is volt vagy negyedmillió.

Buchhalter 2022.02.28. 21:41:29

@hoplita: hát te sem vagy fegyver zseni ember! Írtam én T72-est? Nem ! T90 vagy Armata tank. Mindkettőnél baszhatod a páncéltörődet hülye gyerek kerek fejed.Szerintem a képek alapján nem T-72-esekkkel vonulgatnak az oroszok. Itt a link : users.atw.hu/kibra/site/page.php?41
A vadászhelikopterek is el vannak látva aktív és passzív védelmi rendszerekkel. Simán megtudják zavarni egy rakéta irányzékát. De persze te aki ide hány egy baromságot link nélkül mindent jobban tud. Na akkor hajrá. Golyófogónak az eszed alapján jó leszel .Jövő tavasszal úgy is kell majd a trágya alap a krumpli földeken.

kunzoo 2022.02.28. 21:43:17

@Joshua123:
Miért? Zsukov elvtárs szerint a finn fasiszták átlőttek a határon. No itt meg 2db ukrán tank készült elfoglalni oroszhont. Ott lenyúlták Karéliát, itt lenyúlják a Krímet.

pista18721 2022.02.28. 21:43:39

@Buchhalter:

kaleidoscope.blog.hu/2021/05/23/gyorsjelentes_a_hazai_egeszsegugyrol/full_commentlist/1#c40669226

30 ezer halott (amikor a kommentedet írtad). Világutolsó hely (a világelső halálozás ugye negatívum, tehát utolsó). Nem szétzilálódott, hanem totál tönkrevágta a geci, népirtó, pszichopata Orbán az egészségügyet. Az elmúlt 10 évvel is, meg a járványkezelés világbajnok elbaszásával is.

kunzoo 2022.02.28. 21:45:56

@Buchhalter:
Üzemanyag nélkül az armata tank sem megy. Az üzemanyagszállító viszont puha célpont.

CSOKKI MÁLNA 2022.02.28. 21:48:01

@pista18721: Te egy nagyon kis naiv hülye vagy Matyika..

CSOKKI MÁLNA 2022.02.28. 21:50:17

@kunzoo: Ezért nem tudták áttörni az Árpád-vonalat sem ‘44-ben. A tankokat szó nélkül átengedték, csak az utánpótlásra nyitottak tüzet..

pista18721 2022.02.28. 21:54:40

@Buchhalter: kaleidoscope.blog.hu/2021/05/23/gyorsjelentes_a_hazai_egeszsegugyrol?full_commentlist=1#c40669226

a tény, hogy Orbanisztán a világelső halálozásban (amikor a kommentedet írtad). amit te itt összehabogsz, az nem tény, hanem spekuláció. hiheted azt, hogy te vagy a legjobb, miközben utolsó lettél egy sportversenyen, de ez a nagyon ostoba loserek totál idióta hülyesége.

CSOKKI MÁLNA 2022.02.28. 22:02:37

@Buchhalter: Az armatánál egy fotonkamerás rendszer a rakétavédelem alapja. A pánceltörő rakéták hajtóműve ionizálja a levegő molekulákat, és ekkor következik be egy speciális frekvenciájú foton levállás. Ezt képes érzékelni az Armata kamerarendszere, és ez alapján határozza meg a támadó rakéta helyzetét. A régebbi tankokon doppler radar van, amelynek a hátránya, hogy elárulja a tank helyzetét. Nem hinném, hogy lennének Armaták Ukrajnában..

pista18721 2022.02.28. 22:05:26

@CSOKKI MÁLNA:

boldogokasajtkeszitok.blog.hu/2021/06/06/miert_nem_talalkozik_a_papa_orbannal?full_commentlist=1#c40705698

faszfejke, ha azt mondod, hogy az EP-ben a választás nem hasonlítható össze más választásokkal, akkor el kell fogadnod, hogy ott azok a szabályok érvényesek, amelyek ott érvényesek. ezeket a szabályokat meg az EP illetékes szerve eldöntötte, és a bíróság még egyszer megerősítette. akkor nincs mit ugrálni, ezek a tények, ez érvényes jogilag. nincs mit ugrálnod, nincs mirefel ugrálnod.

kussolsz, eldugulsz, mongolFidióta selejt!

kunzoo 2022.02.28. 22:10:57

@CSOKKI MÁLNA:
Szerintem azért szavaztak a regi technikára:
Nem is lesz háború
Az ukrán eszközöket fel tudják használni alkatrésznek, annyival kevesebb utánpótlast kell küldeni. Mivel háború van, baj van a másodikkal is.

Buchhalter 2022.02.28. 22:11:47

@kunzoo: az üzemanyag nagy úr de itt a páncéltörőkről volt szó,ami a régebbi tankok ellen kiváló,de az újabb típusnál már nem annyira.

pista18721 2022.02.28. 22:15:23

@kunzoo: paradigmauj.blog.hu/2021/06/17/meleg_lesz_501?full_commentlist=1#c40727434

hát igen, csak ugye kurvára ellenkező dologról beszélsz:

1) ha egy országban egy zsidógyűlölő írást nem oktatnak a gyerekeknek, mert az antiszemita, itt az író a náci.

2) Ha egy országban a zsidókról szóló írást tiltanak be. Ott a miniFührer a náci.

Ráadásul azt, hogy mit oktassanak a gyerekeknek, egy demokratikus országban nem a miniszerelnök, meg nem kormányrendeletek, és még csak nem is törvények döntik el, hanem a tanároknak vannak erre szolgáló szervezeteik, és azoknak van erről szóló ajánlásuk, amit aztán még az egyes tanárok is mérlegelhetnek. Ez egy demokratikus, szabad ország.

Az nem demokratikus, szabad ország, ahol a miniFührer tiltat be bizonyos könyvek oktatását. Ti is vinnyogtatok volna, ha Gyurcsányék olyan törvényt hoznak, ami mondjuk Wass Albertet kitiltotta volna az oktatásból. Pedig a náci irodalom oktatásának mellőzése helyes dolog, csak jobb, ha ezt a tanárok döntik el, és nem fentről döntik el.

Orbán nem a homofób írásokat tiltotta be, hanem a homoszexualitást megjelenítő írásokat. Orbán tehát egy homofób diktátor fasz. És egyébként még náci köcsög is. Ennyikeh.

kunzoo 2022.02.28. 22:19:45

@Buchhalter:
Szerintem a ruszkik nem akarják kipróbálni hogy ez igaz-e a jevelin meg a svéd cucc esetében is. Vagy egy török drón mire jut vele.

pista18721 2022.02.28. 22:25:18

@Buchhalter: kaleidoscope.blog.hu/2021/05/23/gyorsjelentes_a_hazai_egeszsegugyrol?full_commentlist=1#c40669226

a tény, hogy Orbanisztán a világelső halálozásban (amikor a kommentedet írtad). amit te itt összehabogsz, az nem tény, hanem spekuláció. hiheted azt, hogy te vagy a legjobb, miközben utolsó lettél egy sportversenyen, de ez a nagyon ostoba loserek totál idióta hülyesége.

CSOKKI MÁLNA 2022.02.28. 22:28:15

@kunzoo: Kevés legyártott Armata(T-15) van. A T-90 meg gyakorlatilag egy T-72 alsóra pakolt T-80-as torony..

pista18721 2022.02.28. 22:35:52

@CSOKKI MÁLNA:

geo1.blog.hu/2021/09/08/orban_le_tudna-e_gyozni_orbant?full_commentlist=1#c40898354

hazudsz, kamuzol, tudatlan vagy idiótaságokat írsz. szopás szerint.

1) nem tudod megmondani, hogy a BLM mozgalomban mi lenne a rasszista. azt se tudod megmondani, ki tagja a BLM mozgalomnak. nyilván van egy pár rasszista ember a feketék között is, mint ahogy mindenféle emberek között van pár rasszista, de az, hogy John Smith, afro-amerikai lakos rasszista a sarki kocsmában, vagy akár egy tüntetésen, nem jelenti azt, hogy a BLM mozgalom rasszista

egy mozgalom vagy párt akkor rasszista, ha az ilyen megnyilvánulások a vezetéstől jönnek, ha programokba vannak beleírva. ilyet te nem tudsz hivatkozni, mivel funkcionális analfabéta vagy.

például Orbán Viktor rasszista, hiszen arabok, muszlimok, cigányok ellen uszított. ez a qrmány és a Fidesz programjának leírt, hangsúlyos része. a Fidesz tehát egy büdös náci párt, és ez dokumentált, teljesen nyilvánvaló, mindenki tudja linkelni Orbán embe köcsögggeci beszédeit.

2) arról volt szó, hogy egy focista, mostanában Európában is letérdel a focimeccs elején. hogy miért térdel, azt te nem tudod, mert funkcionális analfabéta vagy. de amit mondani szoktak erről, az bizony az, hogy a feketéket ért rasszizmus ellen tiltakoznak. különösen kérdés volt az, hogy egy fehér focista miért térdepel le.

te erre azzal az eszement faszsággal jössz, hogy a fehér focista a BLM mozgalom tagja, és a fekete rasszizmust támogatja, és, hogy rasszista a fehérek, azaz maga ellen is. ilyen is előfordul nagyon-nagyon ritkán, bár inkább a nácikról szokott kiderülni, hogy zsidók, de azt hinni, hogy ez a sok focista ilyen, az nagyon nagy elmebetegslég részedről. alapvetően azt nem fogod fel, hogy ha valaki a feketék jogaiért térdepel, azzal nincs a fehérek jogai ellen. legfeljebb azellen van, hogy a náci köcsög fehérek, mint például te is, legalább rendőrként ne nyomhassanak el embereket csak azért, mert náci elmebetegek. ezt az egy jogot tényleg megkérdőjelezi, de ehhez nektek ugyanúgy nincs jogotok, mint bárki másnak.

ez olyan eszement idiótaság, te szerencsétlen elmebeteg, hogy simán három napos gumiszobát érdemelsz érte! szólj az ápolódnak!

pista18721 2022.02.28. 22:56:40

@Buchhalter:

kaleidoscope.blog.hu/2021/05/23/gyorsjelentes_a_hazai_egeszsegugyrol/full_commentlist/1#c40669226

30 ezer halott (amikor a kommentedet írtad). Világutolsó hely (a világelső halálozás ugye negatívum, tehát utolsó). Nem szétzilálódott, hanem totál tönkrevágta a geci, népirtó, pszichopata Orbán az egészségügyet. Az elmúlt 10 évvel is, meg a járványkezelés világbajnok elbaszásával is.

pista18721 2022.02.28. 23:07:13

@CSOKKI MÁLNA:

geo1.blog.hu/2021/09/08/orban_le_tudna-e_gyozni_orbant?full_commentlist=1#c40898354

hazudsz, kamuzol, tudatlan vagy idiótaságokat írsz. szopás szerint.

1) nem tudod megmondani, hogy a BLM mozgalomban mi lenne a rasszista. azt se tudod megmondani, ki tagja a BLM mozgalomnak. nyilván van egy pár rasszista ember a feketék között is, mint ahogy mindenféle emberek között van pár rasszista, de az, hogy John Smith, afro-amerikai lakos rasszista a sarki kocsmában, vagy akár egy tüntetésen, nem jelenti azt, hogy a BLM mozgalom rasszista

egy mozgalom vagy párt akkor rasszista, ha az ilyen megnyilvánulások a vezetéstől jönnek, ha programokba vannak beleírva. ilyet te nem tudsz hivatkozni, mivel funkcionális analfabéta vagy.

például Orbán Viktor rasszista, hiszen arabok, muszlimok, cigányok ellen uszított. ez a qrmány és a Fidesz programjának leírt, hangsúlyos része. a Fidesz tehát egy büdös náci párt, és ez dokumentált, teljesen nyilvánvaló, mindenki tudja linkelni Orbán embe köcsögggeci beszédeit.

2) arról volt szó, hogy egy focista, mostanában Európában is letérdel a focimeccs elején. hogy miért térdel, azt te nem tudod, mert funkcionális analfabéta vagy. de amit mondani szoktak erről, az bizony az, hogy a feketéket ért rasszizmus ellen tiltakoznak. különösen kérdés volt az, hogy egy fehér focista miért térdepel le.

te erre azzal az eszement faszsággal jössz, hogy a fehér focista a BLM mozgalom tagja, és a fekete rasszizmust támogatja, és, hogy rasszista a fehérek, azaz maga ellen is. ilyen is előfordul nagyon-nagyon ritkán, bár inkább a nácikról szokott kiderülni, hogy zsidók, de azt hinni, hogy ez a sok focista ilyen, az nagyon nagy elmebetegslég részedről. alapvetően azt nem fogod fel, hogy ha valaki a feketék jogaiért térdepel, azzal nincs a fehérek jogai ellen. legfeljebb azellen van, hogy a náci köcsög fehérek, mint például te is, legalább rendőrként ne nyomhassanak el embereket csak azért, mert náci elmebetegek. ezt az egy jogot tényleg megkérdőjelezi, de ehhez nektek ugyanúgy nincs jogotok, mint bárki másnak.

ez olyan eszement idiótaság, te szerencsétlen elmebeteg, hogy simán három napos gumiszobát érdemelsz érte! szólj az ápolódnak!

pista18721 2022.02.28. 23:27:28

@CSOKKI MÁLNA:

wootschp.blog.hu/2022/02/24/moszkva_nem_hisz_a_konnyeknek_303?full_commentlist=1#c41235864

1) Gazprom részvénye október óta felére esett. Abból ma reggel minimum 20% volt.
2) Ma reggel, amikor ezt kommentelted, az orosz tőzsde is esett 30%-ot, aztán be kellett zárni. Most -40%-on áll.
3) Konvencionális hadviselésben az oroszokat a NATO akkor nyomja le, amikor akarja, és lehet hogy odaveszik Románia, Lengyelország, Szlovákia és Magyarország, de Moszkva újra csak egy folyó lesz, ahogy ezer évvel ezelőtt volt.

4) Még az idióta Orbán is tudja, hogy most az oroszok elleni oldalra kell állni, és elítélte Putyin háborúját.

Nagyon kevés olyan elmebeteg van, mint te, aki még mindig kitart Putyin mellett. De hát láttunk már tőled hasonló totál eszement faszságot is.

Elmebeteg vagy, pszichopata vagy. És akkor dugod ide a pofádat, amikor alkalom nyílik a legnagyobb eszement faszságokat ideszarni. Te minden témában totál zakkant genetikai selejt vagy náci mongolFidióta vagy.

pista18721 2022.02.28. 23:43:43

@kunzoo: paradigmauj.blog.hu/2021/06/17/meleg_lesz_501?full_commentlist=1#c40727434

hát igen, csak ugye kurvára ellenkező dologról beszélsz:

1) ha egy országban egy zsidógyűlölő írást nem oktatnak a gyerekeknek, mert az antiszemita, itt az író a náci.

2) Ha egy országban a zsidókról szóló írást tiltanak be. Ott a miniFührer a náci.

Ráadásul azt, hogy mit oktassanak a gyerekeknek, egy demokratikus országban nem a miniszerelnök, meg nem kormányrendeletek, és még csak nem is törvények döntik el, hanem a tanároknak vannak erre szolgáló szervezeteik, és azoknak van erről szóló ajánlásuk, amit aztán még az egyes tanárok is mérlegelhetnek. Ez egy demokratikus, szabad ország.

Az nem demokratikus, szabad ország, ahol a miniFührer tiltat be bizonyos könyvek oktatását. Ti is vinnyogtatok volna, ha Gyurcsányék olyan törvényt hoznak, ami mondjuk Wass Albertet kitiltotta volna az oktatásból. Pedig a náci irodalom oktatásának mellőzése helyes dolog, csak jobb, ha ezt a tanárok döntik el, és nem fentről döntik el.

Orbán nem a homofób írásokat tiltotta be, hanem a homoszexualitást megjelenítő írásokat. Orbán tehát egy homofób diktátor fasz. És egyébként még náci köcsög is. Ennyikeh.

Én vagyok az Matyi te Selejt 2022.03.01. 00:08:30

Le sem szartok selejtek? Nem fogok miattatok megint a liftaknába bújni, inkább eszek kis használt pelust.
Psziho patás orbán gecik. Selejtek.

pista18721 2022.03.01. 00:14:57

@CSOKKI MÁLNA:

elegemvan.blog.hu/2022/01/28/elegem_van_mennye_moszkvaba_gyonyoru?full_commentlist=1#c41179360

én Kazahsztánról 2022-ben is azt gondolom, hogy forradalom volt, az emberek felháborodásából. és igen, 1956-ról is ezt gondolom.

ti azt hiszitek, hogy Kazahsztánban a nyugat által machinált ellenforradalom volt, ami 1956-ban Kádárék véleménye volt.

ti, mongolFidióták a büdös kommunisták szintjén ólévő pszichopata elmebetegek vagytok. tök ugyanazokat az agymosott paneleket nyomjátok, mint Kádárék a gonosz nyugatról.

pista18721 2022.03.01. 07:35:23

@Bandibacsi34: "A hiszterikus lezarasok miatt nincs eleg sofőr."

Azaz a Brexit miatt.

Olyan sötét vagy, ahogy az csak az ilyen náci, EU-ellenes faszokhoz illik.

pista18721 2022.03.01. 07:45:25

@Bandibacsi34: "A hiszterikus lezarasok miatt nincs eleg sofőr."

Azaz a Brexit miatt.

Olyan sötét vagy, ahogy az csak az ilyen náci, EU-ellenes faszokhoz illik.

pista18721 2022.03.01. 07:56:01

@kunzoo: paradigmauj.blog.hu/2021/06/17/meleg_lesz_501?full_commentlist=1#c40727434

hát igen, csak ugye kurvára ellenkező dologról beszélsz:

1) ha egy országban egy zsidógyűlölő írást nem oktatnak a gyerekeknek, mert az antiszemita, itt az író a náci.

2) Ha egy országban a zsidókról szóló írást tiltanak be. Ott a miniFührer a náci.

Ráadásul azt, hogy mit oktassanak a gyerekeknek, egy demokratikus országban nem a miniszerelnök, meg nem kormányrendeletek, és még csak nem is törvények döntik el, hanem a tanároknak vannak erre szolgáló szervezeteik, és azoknak van erről szóló ajánlásuk, amit aztán még az egyes tanárok is mérlegelhetnek. Ez egy demokratikus, szabad ország.

Az nem demokratikus, szabad ország, ahol a miniFührer tiltat be bizonyos könyvek oktatását. Ti is vinnyogtatok volna, ha Gyurcsányék olyan törvényt hoznak, ami mondjuk Wass Albertet kitiltotta volna az oktatásból. Pedig a náci irodalom oktatásának mellőzése helyes dolog, csak jobb, ha ezt a tanárok döntik el, és nem fentről döntik el.

Orbán nem a homofób írásokat tiltotta be, hanem a homoszexualitást megjelenítő írásokat. Orbán tehát egy homofób diktátor fasz. És egyébként még náci köcsög is. Ennyikeh.

pista18721 2022.03.01. 08:06:16

@Bandibacsi34: "A hiszterikus lezarasok miatt nincs eleg sofőr."

Azaz a Brexit miatt.

Olyan sötét vagy, ahogy az csak az ilyen náci, EU-ellenes faszokhoz illik.

Etniez 2022.03.01. 08:56:04

@kunzoo: Armata nem bevethető, ez az igazság. Szíriában sem próbálták ki. Az Armata nem létezik csak teszteken.

0dzsud0 2022.03.01. 09:12:41

@apro_marosan_petergabor: "Mesterséges intelligencia ide, vagy oda, a Toldi idézet nem jött össze időre..."

Nemzetközi úr pont a Toldin (és pont azon az idézeten) hasal el, szerintem ez különösen vicces volt. :) Szegénynek elég jól láthatóan az a legnagyobb baja, hogy szűzen fog meghalni.

CSOKKI MÁLNA 2022.03.01. 09:12:41

@kunzoo: Bármelyik páncéltörő rakétát képes kivédeni, mert a hajtóművet képes bemérni saját radar használat nélkül. De nagyon kevés legyártott példány van jelenleg..

pista18721 2022.03.01. 09:19:17

@kunzoo: paradigmauj.blog.hu/2021/06/17/meleg_lesz_501?full_commentlist=1#c40727434

hát igen, csak ugye kurvára ellenkező dologról beszélsz:

1) ha egy országban egy zsidógyűlölő írást nem oktatnak a gyerekeknek, mert az antiszemita, itt az író a náci.

2) Ha egy országban a zsidókról szóló írást tiltanak be. Ott a miniFührer a náci.

Ráadásul azt, hogy mit oktassanak a gyerekeknek, egy demokratikus országban nem a miniszerelnök, meg nem kormányrendeletek, és még csak nem is törvények döntik el, hanem a tanároknak vannak erre szolgáló szervezeteik, és azoknak van erről szóló ajánlásuk, amit aztán még az egyes tanárok is mérlegelhetnek. Ez egy demokratikus, szabad ország.

Az nem demokratikus, szabad ország, ahol a miniFührer tiltat be bizonyos könyvek oktatását. Ti is vinnyogtatok volna, ha Gyurcsányék olyan törvényt hoznak, ami mondjuk Wass Albertet kitiltotta volna az oktatásból. Pedig a náci irodalom oktatásának mellőzése helyes dolog, csak jobb, ha ezt a tanárok döntik el, és nem fentről döntik el.

Orbán nem a homofób írásokat tiltotta be, hanem a homoszexualitást megjelenítő írásokat. Orbán tehát egy homofób diktátor fasz. És egyébként még náci köcsög is. Ennyikeh.

konrada 2022.03.01. 09:37:49

...azért egymás között: nyomatják a nagy hősies Molotov-koktélos felkészülést, miközben a 21. században harci körülmények között az leginkább a felhasználójára veszélyes.
(Persze lehet azért azzal is károkat okozni, de leginkább csak öngyilkos küldetésre jó.)

body_andras 2022.03.01. 09:40:14

Függetlenül attól, hogy aggódunk Ukrajnáért és rohadtul elegünk van Putyinból:
- Egyszer Nyugaton valakinek el kell számolnia azzal, hogy idáig fajult a helyzet. Nem menteném fel a ruszkikat, sőt! De ez nem 100%-ban az ő felelősségük, hanem minimum 50.
- Orbán meg van rémülve. Egy hete még magabiztos volt. Ez nem jó jel.
- Szíjjártó stréberkedik keményen, de a helyzet az, hogy ha a ruszkik atommal fenyegetik a NATOt és az EUT (tehát, minket!), akkor nem nyugtat meg semennyire sem az hogy a Fidesz kormány most a béke angyala próbál lenni, és igyekszik csökkenteni az esélyét annak hogy ránk dobják az első bombát. Épp most mutatta meg Putyin, hogy ne várjunk tőle olyan lépést, ami nyugati szemmel logikusnak tűnik.
- Ha burkoltan hadat üzen Európában bárkinek a málémackó, akkor lesz bőven jobb dolguk is, mint a geopolitikai okoskodás, vagy politikusaink ócsárolása. Akkor fogjuk a cuccainkat és azonnal húzzunk egy semleges területre, mert Magyarországot SENKI sem fogja megvédeni. Mindkét félnek mi vagyunk a járulékos veszteség.

Sir Gombóc 2022.03.01. 10:14:15

@CSOKKI MÁLNA: ezt sulykolod napok óta, de ennek ellenkezőjére gyűlnek szépen a bizonyítékok. Mint pl. az előre megírt, véletlenül élesített cikk az egyik orosz hírportálon..

pista18721 2022.03.01. 10:30:59

@CSOKKI MÁLNA:

gnlszinfolt.blog.hu/2021/06/11/a_cancel_kultura_a_tuneteket_kezeli_nem_a_betegsegeket?full_commentlist=1#c40709762

általában a homoszexualitást az olyan homofóbok szokták támadni, akik látens homokosok. illetve olyanok is, akik tényleg buzik, mint te. ugyanolyan kis hülyegyerek vagy, mint a SZájer Józsi. buzizol, aztán meg az ereszcsatornán menekülsz az illegális orgiáról.

Éhes ló 2022.03.01. 10:32:43

@Aëtius_: tanulj meg olvasni. Ha sikerült, akkor a gugli segít rajtad, mert én nem.

Sir Gombóc 2022.03.01. 10:38:36

@Buchhalter: nem sokat konyítasz a haditechnikához, ugye?

Éhes ló 2022.03.01. 10:43:37

@hoplita: nem írtam olyasmiket amiket hazudozol.
Én ezt írtam a blogger postja kapcsán:

"Hohol propaganda aktualitását vesztett térképekkel töltve.
Szánalmas. "

Ma még szánalmasabb.

Ha van aktuális térképed, segíts a propagandista bloggernek a virtuális háborújában.
Ha nincs és nincs értlemes mondanivalód sem, akkor a tetves kurva anyáddal személyeskedj ilyen bunkó módon.

pista18721 2022.03.01. 10:50:48

@konrada:

fegyvertelen.blog.hu/2021/05/25/elfogadhato_hogy_a_mi_penzunkbol_keszitik_a_propagandat?full_commentlist=1#c40674014

...hát a te esetedben nem is csodálom: ha azt tekintjük, hogy amilyen állapotban voltál 2010 előtt, bárki jó időben felkötötte volna magát a helyedben. te sajnos túlélted.

fkv.118 2022.03.01. 10:51:21

@Aëtius_: HoHol, nem hoLol. Ukrán név, gúnyként használják. Mint zsidókra a Kyke (mert amcsiban
tipikus zsidó névvégződés a -ky, -ke).

fkv.118 2022.03.01. 10:56:31

@Ménár Atya: Szarban? Talán kötelessége lett volna megvédeni minket? Ha meg idejön megvédeni, akkor meg azért ajvákoltok hogy minek jött ide, biztos a híres magyar olajmezők kellenek neki...

pista18721 2022.03.01. 11:11:18

@konrada:

"mi a tököm van"

fegyvertelen.blog.hu/2021/04/18/nem_annyira_szabad_europa?full_commentlist=1#c40159280

a jobber selejt őszinte pillanata, amikor fel se fogja, hogy mi zajlik körülötte a világban. miért nem mész szőlőt kapálni? azt még talán felfogod.

fkv.118 2022.03.01. 11:18:17

@pista18721: Csak előjött a nácizás a zsidóból... Ezt most épp Putyin gazdád tolja 1000-rel!

fkv.118 2022.03.01. 11:21:11

@CSOKKI MÁLNA: Kik, a németek? Azok nem harcolnak Ukrajnában. Az ukránok meg nem azért kuncsorognak fegyverekért, mert dugig lennének vele. Mibű? A seggük kilóg a gatyából, pont fegyverre lett volna pénzük? Az ÉKorea, másik földrész.

fkv.118 2022.03.01. 11:24:07

@CSOKKI MÁLNA: Az afgánok azért küzdenek vég nélkül, mert mást úgyse tudnak, nekik ez a szórakozás, a mozi, a hétvégi ebéd, a sorozatnézés. Mindehhez hozzájön az iszlám, ami amúgy is kimossa az ember agyát, a létfenntartást átveszi a gyilkolási ösztön. A vetkongoknak se volt jobb dolga mint Kalasnyikovval lődözni, mi mást csinált volna, hajlong a rizsföldön? Azt már megunta. Európában viszont van más az ember életében, nem szorul rá ilyenekre, nem ez számára az évszázad látványossága.

fkv.118 2022.03.01. 11:25:47

@Joshua123: A ruszkikért mégkevésbé, azokat mégjobban gyűlölik. Ezért is álltak be Zelenszkij mögé. Még az oligarchák is, mert ha jönnek az oroszok, az ő bizniszük el lesz kobozva, és odaadva a saját oligarcháknak.

CSOKKI MÁLNA 2022.03.01. 11:36:51

@fkv.118: Trump óta szállítanak nekik az amerikaiak. Szted az utóbbi időszakban, amikor már lehetett számítani az orosz tàmadásra mennyi páncéltörő eszköz és stringer ömlött Ukrajnába?

CSOKKI MÁLNA 2022.03.01. 11:38:42

@fkv.118: Egyedül az észak-írek kivételek valamennyire, de az inkább a terrorizmus körébe tartozik..

CSOKKI MÁLNA 2022.03.01. 11:51:30

@Sir Gombóc: Ekkora erővel nem is lehet megszállni egy 50 milliós országot. Olyan várakozásuk lehetett, hogy az ukrán haderő már az elején felbomlik, és nem küzd, a kormány pedig lemond, de hamar rá kellett jönniük, hogy a B terv lép életbe, vagyis a nagyvárosok bekerítése, és ostroma. Ez zajlik most.

hoplita 2022.03.01. 11:58:29

@Bandibacsi34:
Finom a muszkafasz, fityiszmajom?
Milyen érdekesek ezek a rég regelt nickek, amik most aktivizálódnak.....
E tefajtádnak csak egyet ajánlok...reménykedj, hogy nem eszkalálódik a buli, mert megnyúzlak titeket elevenen. Ez nem vicc. Én nem vagyok nagy nyugatbarát, nemmel szavaztam a natora és az ejura is....de az utólagos kollaboráns geciket grátisz és boldogan belezem ki...szal, imádkozz.

hoplita 2022.03.01. 12:01:39

@Buchhalter:
'....Golyófogónak az eszed alapján jó leszel .Jövő tavasszal úgy is kell majd a trágya alap a krumpli földeken..."
Szerényebben, kisköcsög, nem ismersz, szerintem jobban jársz, ha nem is fogsz.

hoplita 2022.03.01. 12:18:45

@Éhes ló:
Ezt az anyázást nem dumcsizzuk meg személyesen, trollgeci?
Gondolom ahhoz kis anyabaszó geci vagy, de várlak szeretettel....Nagy Sándor. Túrkeve Kupa Á. 3
Hozd a kurva anyádat, mert miután lezúzlak, eljátszadozik a faszom a szájával.

hoplita 2022.03.01. 12:20:33

@fkv.118:
:))))

Ebben sok valós dolog van, még ha kicsit karikírozott is.

Éhes ló 2022.03.01. 12:23:37

@hoplita: nyomorékok nem érdekelne, ahogy a tetves kurva anyád se érdekel.

ez a nevem senki 2022.03.01. 12:25:35

Túrkeve Kupa Á. 3

idetojja egy cigányputri címét
közbe mindenki tudja a faluban, ő a félnótás vendéglő bennalvó bohóca

hoplita 2022.03.01. 12:32:28

@CSOKKI MÁLNA:
Jó lesz az stingernek is....hogy lehet az, hogy ennyiszer eltévesztitek?
30 éve tudom mi az a stinger.:)
Mire leszereltem vége lett a véesznek, jött a jugó buli, aztán milant lengettek....de ez már nem az én reszortom.
A fiam érdeklődik a hadsereg iránt kicsit, de mondtam neki, inkább a vécépucolás.:(

hoplita 2022.03.01. 12:33:30

@ez a nevem senki:
Gyree. várlak....olyan izé szeretettel.

hoplita 2022.03.01. 12:34:51

@Éhes ló:
Babummm.

Majd hazaküldöm anyádat, mert roppant geciéhes, egyen otthon a fiától.:)))

Éhes ló 2022.03.01. 12:35:56

@hoplita: az a húgod lesz, mert az enyém már meghalt szegény.

Sir Gombóc 2022.03.01. 12:37:57

@CSOKKI MÁLNA: úgy néz ki, már belarussz csapatokat is bevetnek, ez lenne a C terv? Ennyire elszámolták magukat?

hoplita 2022.03.01. 16:16:51

@Éhes ló:
Szegény?
Baszd ki a gödréből, te szarfaszó gecihalom.

Éhes ló 2022.03.01. 16:18:40

@hoplita: felénk ez nem szokás.
A mocskos patkány fajtád zabálja fel a sajátjait a putrisoron.

ez a nevem senki 2022.03.01. 17:25:40

@hoplita: maradj a sajátjaidnál gázsi, nálunk nem trendi a fajtalankodás

apro_marosan_petergabor 2022.03.01. 18:00:29

Az hogy az oroszok háborúznak az ukránokkal, az egy dolog. Ukrajnának nulla köze van a demokráciához, ezt bebizonyította a nyelvtörvénnyel, a kárpátaljai magyarokkal szemben(is). A probléma ott van, hogy ebbe a buliba Uncle Sam ügyesen berántotta az EU-t (akik buták, mint a föld), meg még az EU-n, NATO-n kívüli európai országokat. Akiknek ez a legkevésbé fáj az USA és Kína. Az oroszok gyengülnek, s közben az EU gazdaság is zuhanórepülésbe kezd, majd velünk együtt.
/Érdekes, ahogy leállították a lengyeleket, mikor kitalálta az EU "agytröszt", hogy onnan indulnak majd az adományozott (orosz eredetű) vadászgépek az oroszok ellen - valaki észbe kapott, ez már NATO beavatkozás lenne.... - hihetetlen, ennyi dilettáns ország és EU vezető. Nehogy már a NATO konfrontálódjon az oroszokkal.../
Az az infláció amit megismertünk gyenge kezdő lesz, a jövő évihez, a gazdasági növekedéssel kapcsolatosan is aggályaim vannak. Uncle Sam pedig hátradől a foteljében, szívja szivarját, s számolgatja a dollárjait...
Ilyen öngyilkosságra csak a buta EU vezetők a képesek. Nem veszik észre hogy önkéntes, robotszerű végrehajtóivá váltak az amerikai akaratnak. Amerika proxy háborúzik - ismét. Egyre ügyesebben. Ezt eljátszotta már Libiában, Szíriában. Most az oroszokkal játssza ezt.
Gyanítom, a palagáz ára nem lefelé fog menni. A németeknek, ha egy csepp eszük lenne, gyorsan elkezdenék fényesíteni az atomerőműveiket, a helyett, hogy bezárnák. Stb.

hoplita 2022.03.01. 18:46:42

@Éhes ló:
Na, mi a neved, címed anyabaszó? Fosol buzzancs netcigány?

hoplita 2022.03.01. 18:48:45

@ez a nevem senki:
Nicsak, vartyog egy szarfaszú, anyabaszó senki...

Éhes ló 2022.03.01. 18:52:17

@hoplita: begerjedtél putrilakó? Üres volt a dögkút?

CSOKKI MÁLNA 2022.03.01. 19:31:27

@Sir Gombóc: Sőt csecseneket is, Kadirovékat. Egyébként a határon korábban felsorakozó közel kétszázezres erő negyede még nem lett bevetve..

ez a nevem senki 2022.03.01. 19:50:52

@hoplita: a húgaiddal törődj róma, te legyél az apa, ne az unokatecsók

Sir Gombóc 2022.03.01. 20:32:07

@apro_marosan_petergabor: Csernicskó István nyelvészprofesszor, a II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola rektora a kárpátalja.mának azt nyilatkozta:

Egyértelmű, hogy az állam nem azt az utat választja, hogy párbeszédet folytatva az állampolgáraival megteremti az államnyelv támogatásának feltételeit, hanem arra akar minket erővel és erőszakkal rákényszeríteni, hogy mindig, mindenhol, minden körülmény között ukránul beszéljünk.

Emlékeztetett továbbá arra, hogy Ukrajna vállalta, hogy megengedi vagy bátorítja a kisebbségi nyelvek használatát a helyi önkormányzatok ülésein, amikor csatlakozott az Európa Tanácshoz. Hozzátette:

Tehát ne essünk túlzásba. Az, hogy ukránul kell, nem jelenti azt, hogy más nyelven nem szabad.
index.hu/kulfold/2021/01/16/karpatalja_ukrajna_kulhoni_magyarsag_nyelvtorveny/

hoplita 2022.03.01. 21:57:46

@Éhes ló:
A döganyád után húzd magadba a faszod, gebe.:)

@ez a nevem senki:
Nincsenek húgaim, a tiedet szopatom, anyáddal párban.:)

fkv.118 2022.03.01. 23:39:20

@apro_marosan_petergabor: "ebbe a buliba Uncle Sam ügyesen berántotta az EU-t (akik buták, mint a föld), meg még az EU-n, NATO-n kívüli európai országokat."

Nem kellett neki, a ruszkik beígérték hogy visszajönnek gyarmatosítani, a kádári "behívást" újra magukénak érzik, erre megijedt mindenki, és annak ellenére kiállt az ukránok mellett, hogy utálja mint a sz.rt. Inkább az ukrán golyófogókon álljon meg a ruszki invázió, mint nálunk, jó lesz ott szétlövöldözni az ő házaikat, nem kell a miénket.

hoplita 2022.03.02. 06:54:08

@fkv.118:
Plusz a helyzet a mi szempontunkból win-win.
Megjegyezném, a hoholoknak nagy volt az arcuk, be-beszólogattak mindenkinek és mint minden szláv állam, megbízhatatlan.
Most a muszkák visszabombázzák őket a 19. századba, cserébe padlót fognak ők is gazdaságilag, politikailag, bármi lesz is ennek a kimenetele...a következő 2 évtizedben egyikkel sem lesz gond, el lesznek magukkal foglalva.:)

hoplita 2022.03.02. 07:00:44

@apro_marosan_petergabor:

Olyan vicces látni, hogy minden harmadik fityiszes félanalfabéta történészbe oltott politológussal kevert jövőbelátót játszik, miközben fingja sincs az egészről.:)
Esetleg ami még rosszabb, ha van is valami, akkor is olyan narratívát nyomat, amit ukázba adtak neki.
Hülye seggfejek és gerinctelen, hazudozó gecik.

apro_marosan_petergabor 2022.03.02. 07:47:38

@hoplita: A stilus az ember. Ez az "intellektus" amit itt látunk tőled az általános iskola 6. osztályának kocsma tagozata.
Önálló gondolkodás - ezt már elveszítettétek 1919-ben, Szamueli(y) alatt.
Ez a fajta mindig magából indul ki, s nem tudja elképzelni, hogy van tényeken alapuló logikus, önálló, szabad gondolkodás.

hoplita 2022.03.02. 08:31:29

@apro_marosan_petergabor:
A szamuelik seggét a te elvbarátaid felmenői nyalták, a vereskatona kövér nagypapa, meg ávós apukája...és társai.
A szarfaszú taoló, amilyen te is vagy, az szarfaszú spicligeci tapló, nem nevezhetlek másként.
Takaroggyá' a fáccséra, ot vannak te intellektusodnak megfelelő bégető nyuggergecik, meg 6 osztályos faszparasztok, az a fajtád terepe.

Visceroid 2022.03.02. 12:21:41

@hoplita: Honnan tudod, hogy ez sorozott állomány? Azt írta az újság? Azt mutatták az ukránok? Egy laza kis kiküldetést megcsinálnak a hivatásosak, de komoly missziókhoz már sorozott állomány kell? Tudom, az oroszok hülyék, az amcsik okosak, mert ők Irakot is hivatásos állománnyal vették be. Jó, tudom ez az oroszoknak nem jutott eszébe.

hoplita 2022.03.02. 15:36:34

@Visceroid:
Öööö...kábé onnan, hogy előjött a következő oroszfaszszopó köcsög a személyedben.
Dógozzá' a pízedér' anyabaszó.:)

apro_marosan_petergabor 2022.03.02. 16:06:22

Ezt a "hoplita" nevü trágár, nem teljesen emberszerüen viselkedő figurát ideje lenne innét kiemelni.

hoplita 2022.03.03. 05:57:07

@apro_marosan_petergabor:
Én a bloggazda helyében a fajtádat takarítanám, már a nicked mindent elárul rólad.
Látod az avataromat? Na, abból nem sajnálnék egyet a búrádba.:)

Éhes ló 2022.03.03. 07:37:00

@hoplita: el vagy tévedve putris cigány. Nem érdekel a családi nyomorod.

hoplita 2022.03.04. 06:55:14

@Éhes ló:
Cigányozol orbánszopó?
Muhahahahahahahahahahaha...!!!!!!!!

apro_marosan_petergabor 2022.03.13. 11:57:51

Az USA-Orosz proxy háború sajnálatosan folyik tovább. Európa tovább szív, bárgyún. Már tervezik íz új LNG csatlakozási pontokat, ahol megállhatnak majd az amerikai hajók...
A művelt nyugat teljes haragját kiváltotta a háború, kígyót -békét kiabálnak köbre emelve az agresszorról (köbgyököt vonva még igaz is lehet), de ez nem volt elmondható az afgán, iraki, libiai, szíriai, jugoszláviai stb. nyugati "különleges katonai műveletekről". Ott minden a demokrácia jegyében történt, a polgári áldozatok is annak jegyében vesztették életüket.
Viszont rövidesen eredményt hirdetnek - Izrael állítólag azt tanácsolta Zselinszkíjnek, tegye le a fegyvert az ukrán nép kímélése végett - ez nagyjából előre vetíti az eredményt.
Remélhetőleg Zselinszkíj megfogadja a tanácsot.
Vajon lesz Jalta II. ?
süti beállítások módosítása