Kiket tekinthetünk "idegen fajúaknak"?

2022. július 28. 16:50 - Mizantróp.

Értem én Orbán Viktort, hogy tusványosi beszédében nem az európai népek keveredésére célzott (és végképp nem a zsidókra [... reméljük ...]) mi több: egyértelműen a migránsoktól tart, de nem ártana pontosítani azért, hogy kiket is tekint a kormánypárti retorika "más fajúaknak" (akikkel nem tanácsos keverednünk)?

tusvanyos.jpg

Kép forrása: Hír Tv

A fekete bőrű afrikaiak valószínűleg igen, de mi a helyzet az arabokkal, indiaiakkal? .. Az alig barnább észak-afrikai berberek? ... A "füstös" spanyolok beleférnek? A dél-olaszok? Sötétek ám azok is: fekete haj, fekete szem, barna bőr. Na és a dél-amerikaiak? Ők más fajúak? Láttak már bolíviait? Fekete az is. Na és a karibiak? És mi a helyzet a mongoloidokkal? Kínaiak, vietnámiak, mongolok, kambodzsaiak, koreaiak? A Kim-Dzsogun féle rendszer elvben haveri diktatúra, nem? Ausztrál őslakók? És a közép-ázsiaiak? Kazahsztán, Azerbajdzsán megint csak baráti diktatúrák, akárcsak Irán. Viszont ők is sötét bőrűek és még muszlimok is. Apropó vallás? A "más fajúsághoz" a Fidesz-retorika szerint elegendő, ha az illető nép muszlim? De mi van a többi vallással. A Föld 7,5 milliárd lakójának csak alig negyede keresztény. Ott vannak a buddhisták, hinduisták, taoisták, törzsi vallásúak. 

Aztán némi kavart jelent, hogy vannak arab nemzetiségű keresztények is, mint a koptok, vagy iraki keresztények, mint a káldok. Na és mi a helyzet az örményekkel? Ők már ázsiai területen élnek, viszont saját egyházuk van, ami keresztény. Mi van, ha valaki arabnak, perzsának, vagy feketének születik, de keresztény hitre tér? Az albánok, bosnyákok is érdekesek, mert ugyan európaiak, ám a muszlim vallást követik. Velük akkor mi van? Más fajúak ők is? És a félvérek, akik csak apai vagy anyai ágon tartoznak a sok felsorolt népek valamelyikéhez?

rasszok.jpg

A kép forrása: LINK

Vajon a Tusványoson bemutatott értékrend mindenkit "más fajúnak" tart, aki nem keresztény és nem fehér bőrű? Vagy nem annyira gondolták ezt az egészet végig csupán megint a bezárkózó idegengyűlöletből mutatkozott meg valamicske? Nem volna jobb az EMBERT nézni és nem a bőrszínt vagy vallást? Nem volna jobb ismerni kicsit jobban a biológiát és elfogadni, hogy a Föld emberi lakossága mind a Homo Sapiens Sapiens azaz az EMBER fajába tartozik? 

Vajon nem jobb egy indiai gyári munkás családja mellet lakni, mint egy "ős európai" származású viszont kötekedő, gyűlésekre járó és balhézó náci mellett, aki horogkeresztes tetkókkal riogatja gyermekeinket? Vagy ez is prejudikáció? 

mizantroop_lec4.jpg

20 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mizantroop.blog.hu/api/trackback/id/tr3817893063

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

midnight coder 2022.07.29. 08:21:10

Igazából ez nem "fagyi" kérdés, csak Orbán ezt dobta be hogy a balfék média ezzel foglalkozzon és ne az EVA kiherélésével. Ez utóbbi ugyanis jobbról sem arat osztatlan sikert, ebben a témában viszont még az átlag balfék is tudja hogy valójában igaza van, csak az agyhalott elvei miatt tagadja.

Valójában idehaza rasszizmus nem igazán van - bár ahogy a bácsi mondja a régi viccben, de igény az vóna rája, nálunk nem előítéletek vannak hanem tapasztalatok. Ezért aztán az átlagpolgár fejében nagyon más polcon van a kínai mint a hátrányos helyzetű, még akkor is ha ez utóbbi külsőre sokkal jobban eltér az utóbbitól. Viszont az előbbi nem az ő adójából tartja el magát és a 10 gyerekét, nem az ő tyújkait lopja vidéken, nem látod őket mint agresszív kéregetőket pesten.

Ami az idegen fajúakat illeti, minden népnek megvan a saját kultúrája, értékrendje, vallása. Az, hogy valaki idejön a jobb életkörülmények miatt, nem jelenti azt, hogy az illető a határon eldobja ezeket, illetve hogy nem adja tovább a gyerekeinek, unokáinak. Az csak a fehér ember arroganciája hogy azt hiszi, hogy az általa kiagyalt szekuláris liberális demokrácia minden más civilizációból érkezett ember vágyálma, és hogy elég a kis bennszülött kezébe nyomni némi pénzt, és egy brosúrát a feminizmus lmbqwerty nagyszerűségéről és máris kaptak egy új remek európai demokratát.
Nem, az emberek nagy tömegben érkezve megtartják a saját kultúrájukat, sőt akár terjesztik is azt. És lehet hogy a derék liberósbolsi femináci unokája derék iszlamista terrorista lesz, aki becsomagolja az asszonyt mielőtt kiengedi az utcára - már ha egyáltalán. Kédés az, hogy akarjuk-e ezt. És ezen a balfék is elgondokodhatna ha lenne neki az, ami a gondolkodáshoz szükséges.

midnight coder 2022.07.29. 08:28:27

Amúgy szerintem a hátrányos helyzetűek megítélése is javulni fog a jövőben, de ennek a záloga nem a "gyűlöletbeszéd" tiltása, hanem az, hogy a segíly/lopás helyett egyre többen kezdenek el dolgozni, mert a gazdasági környezet nem az előbbi, hanem az utóbbi magatartást támogatja.

Viszont a hátrányos helyzetűnek van egy óriási előnye a "más fajúakkal" szemben: az ő értékrendje, vallása, világhoz való hozzáállása _alapvetően_ nem tér el a miénktől. Nyilván vannak különbségek, de ezek nem áthidalhatatlanok, inkább csak súlyozás kérdése.

Jager_ 2022.07.29. 10:16:53

A szervilis robot-fideszes nem gondolkodik: ha barna meg Allahot mond akkor idegen fajú, oszt veszélyes. Gőzük nincs a világról, csak a nacionalista hőzöngésig jutnak, visszasírva folyton a nagyságos uram - főispáni - keresztény-kormányzó-kegyelmes-királyi rendszerét. Náluk az embör keresztyén mög fehér. Ha bejön egy hófehér bosnyák, aki Allahozik, jön a fejvakarás. Meg sok más esetben is, ha szembejön velük a valóság. :)

Boldeone2 2022.07.29. 10:17:00

@midnight coder: Nem, az emberek nagy tömegben érkezve megtartják a saját kultúrájukat...(....).... iszlamista terrorista lesz, aki becsomagolja az asszonyt mielőtt kiengedi az utcára - már ha egyáltalán. Kédés az, hogy akarjuk-e ezt

- Az is kèrdès, hogy lehet- e kollektív megkülönböztetèst alkalmazni az " idegen fajúakkal szemben " vagy akár a más kultúrközegből, vállasból èrkezőkkel szemben
Ha igen , annak lesz- e bármilyen pozitív hatása össztársadalmilag, vagy csak felkorbácsolja a társadalomban az indulatokat...
Nyugat- Európában több tízmillió migránshátterű ember èl, sokan integrálódtak a társadalomba, azok akik nem, a kisebbsèget alkotják. A vallási szèlsősègek, a terrorizmus egy sajnálatos jelensèg amely ellen fel kell lèpni minden eszközzel, de ott sincs semmilyen növekvő tendencia, mèg valamelyest csökkent is az utóbbi èvekben

Közèp-Európából- könnyű beszèlni a multikulturális társadalom ellen - itt 45 èvig vasfüggöny volt, zárt államok - a relatív szegènysèg is vèdett ( eddig ) nagyjából a migrációval szemben, vagyis nulla politikai kockázta van az efajta tèziseknek
Ilyen politikát nyugaton, ahol már több tízmillió , jelentős számban fiatal ember van, nem lehet folytatni, az egyèrtelmű
A migráció nem egy most indult globális nagyfolyamat, amióta lètezik az emberisèg mindig is volt...
A kapukat èppen a globalizáció, a gazdaságok összefonódása , a közlekedès, az IT fejlődèse tárta nagyra ...
Ezt megállítani nem lehet, èsszerű keretek között menedzselni igen.
Nehéz idők jönnek , de egyet nem szabad elfelejteni: a tömeges migráció globális folyamatok következmènye: klímaváltozás, háborúk , elszegènyedès- ezek az elsődleges trigger tènyezők.
A nèpessèg már nem robban annyira, már Afrikában is közèposztálynak csak 2-3 gyereke születik , illetve lehet fejlődni ha bèkès , stabil politikai viszonyok vannak
A fentebb említett okok sokkal inkább mozgatórugói a haborúnak!
Putyin háborúja most belerúgott a világba , ebből lehetnek mèg nagy bajok rövid távon ...

Argus_ 2022.07.29. 10:21:30

@midnight coder: Neked aztán jó nagy tapasztalatod lehet a kambodzsaiakkal, bangladesiekkel és általában a más vallásúakkal. Látszik, hogy mélyen ismered a kultúrájukat,( például a Koránt is) az iszlámot és a világ menekülő népeit. Biztos ott nálatok a híresen szolidáris nacionalista oldalon kurvasok a szakertő ezekben a dolgokban. Ti aztán tudjátok a tutit. Mint a nyitott köpcös kis vezéretek. :))))

birkamenet 2022.07.29. 10:25:58

@midnight coder:

O1SS főispánod kevert fajgyűlölete és a mesdzefőldön hirgedt gyűlöletpolitikája megint kibuvggyant belőle. Ráadásul a kevert fajú kisebbségi magyaroknál Romániában!

Ennél nagyobb önsz.opatást nem is csinálhatott volna O1SS. Kiment az éves agymosásra az ottani fidernyákokhoz oszt az egész világtól kapott kokival tért haza.

Ha ti kétmillió birka nem lennétek szellemi fofyatékosak, talán még értenétek is ezt.
De legalább sikerült nektek a magyarokat már megint a sárga földig lejáratni a nagyvilágban. De ti még ezt a dicsőséget se fogjátok agyilag.

birkamenet 2022.07.29. 10:30:47

@midnight coder:

A két fajelméleti vita közül melyik az igaz te zsákfalusi észkombány:

O1SS őse Indiából származik.
O1SS őse egy janicsár herezacskójában lépte át a határt Röszkénél

Faszerkezet 2022.07.29. 12:00:12

"Vajon nem jobb egy indiai gyári munkás családja mellet lakni, mint egy "ős európai" származású viszont kötekedő, gyűlésekre járó és balhézó náci mellett, aki horogkeresztes tetkókkal riogatja gyermekeinket? "

Hát igen. Közkeletü sztereotípia, hogy a nácik már csak ilyen kötekedő, örökösen gyűlésekre járkáló balhézsákok akik nem utolsósorban horogkeresztes tetkókal riogatják a gyerekeket.

Pont a minap is láttam 1-et aki gyerekeket kergetet miközben siegheilt kiáltozott és a HK tetkóit mutogatta nekik...

Ez már nem tudtam elviselni, úgyhogy gyorsan elköltöztem Salgótarján mellé egy kis faluba... Itt béke és nyugalom van... mondhatni a tolerancia bölcseje....

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.07.29. 12:18:22

"Vajon nem jobb egy indiai gyári munkás családja mellet lakni, mint egy "ős európai" származású viszont kötekedő, gyűlésekre járó és balhézó náci mellett, aki horogkeresztes tetkókkal riogatja gyermekeinket?"

Hamis dilemma. A legálisan és ideiglenesen az országban tartózkodó, nem vallási fanatikus, kultúrájánál fogva beilleszkedni képes és hajlandó indiai vendégmunkás helyett beilleszkedni, dolgozni nem nagyon akaró, fanatikus iszlámhíbő ill. átlagos német polgár.

Ugye pl. Németországban vagy akár Franciaországban nem kicsit gyakoribb a fanatikus muszlim, .int a békés indiai vendégmunkás, ahogy s békés német szomszéd is gyakoribb a karlendítő nácinál.

midnight coder 2022.07.29. 12:19:22

@Argus_: A kambodzsaiakkal vallásilag szerintem kb. ki lehetne jönni. Ami a dolog általános részét illeti, nézd meg hogy világban hol van működő liberális demokrácia. Kb. azt fogod látni, hogy ott ahol az európai civlizáció a dominás. Európa, az USA, Kanada, Ausztrália. És ez nem pénz kérdés, Pl. Szaud-Arábiában bőven van zseton, mégsem az a kimondott liberális demokrácia.

Mondom: ez alapvetően a fehér ember arroganciája: azt hiszi, hogy csak az általa kitalált rendszer/értékek a mérvadóak és ezt minden kicsi primitív bennszülött aki idejön tapsikolva elfogadja, és csak azon csodálkozik hogy ők odahaza eddig miért nem ezt csinálták.

midnight coder 2022.07.29. 12:25:36

@Boldeone2: "Az is kèrdès, hogy lehet- e kollektív megkülönböztetèst alkalmazni az " idegen fajúakkal szemben " vagy akár a más kultúrközegből, vállasból èrkezőkkel szemben"

Ha nem teszik, akkor szerintem előbb-utóbb lőtten az európai civilizációnak európában. Igen, a szélsőliberráltnak is. Sőt, annak a leginkább.

"Közèp-Európából- könnyű beszèlni a multikulturális társadalom ellen - itt 45 èvig vasfüggöny volt, zárt államok"

Előtte pedig tatár és török vendégmunkások, Trianon, szovjet megszállás. Míg nyugaton a multikulti ma még kb. annyi, hogy a néger szolga behozza az ötórai teát. És ha odamész mint turista/digitális nomád valamelyik távoli helyre, akkor mindenki szeretni fog téged, elvégre te hozod a zsét. Ezért aztán a világ egy szép hely ahol mindenki nagyon szereti a másikat. Csak tudod, a történelem valahogy nem erről szól, és a migráció vége átalában az szokott lenni, hogy a "befogadó" ország civilizációja elpusztul. Erről az indiánok tudnának a legtöbbet mesélni.

midnight coder 2022.07.29. 12:30:05

@birkamenet: Miért, kis náci kérődző barátom, neked az a bajod az Orbánnal hogy barna a bőre?
Ez is egy szempont, ezek szerint te az ellenzék Jobbikos részét képviseled itt az indexen.

A probléma viszont ebben a témában a viselkedés és nem az hogy milyen színed van.

Boldeone2 2022.07.29. 13:58:21

@midnight coder: Előtte pedig tatár és török vendégmunkások, Trianon, szovjet megszállás. Míg nyugaton a multikulti ma még kb. annyi"

- A török meg a tatár dúlás miatt nem lett idegen fajú Közèp- Európa, csak az itt èlő európai nemzetisègek számaránya változott , ennek - a török időknek- a távolabbi következmènye Trianon. A szovjet megszállás pedig elszigetelte a règiót a globalizáció hatásaitól , így a migrációtól is , ennek mostanáig tart a hatása

migráció vége átalában az szokott lenni, hogy a "befogadó" ország civilizációja elpusztul. Erről az indiánok tudnának a legtöbbet mesélni."

- Az indiánok ha tudnak mesèlni, akkor nyilván fennmaradtak őseik, csak sokkal jobb körülmènyek között èlnek, mint őseik
Európa helyzete eleve nem hasonlítható, mivel a többsèg mèg mindig európai ès a civilizációt is Európa adja, nem a beköltözők...
A jólètet az európai szellemisèg teremti, ehhez pedig alkalmazkodik a bevándorlók többsège is, idővel...
A "migráns apokalipszis " el fog maradni, nincs èrtelme ezzel riogatni
Ez egy globalizációs folyamat, amihez alkalmazkodni kell az európai társadalmaknak. Az emberek úgyis jönni fognak, ezt kell èsszerű keretek között tartani, hogy mindenki jól járjon vele
A válogatott migráció hasznos lehet a demográfiai problèmákkal küzdő országoknak. Ez kisebb rèszben lehet "baráti országokból" , pl ide jöhetnènek a többi kipcsák országból, erősíteni a kipcsák vèrvonalat ...
Több tízezer nőre lenne pl. szüksèg Magyarországon , mert kevès a szülőkèpes fiatal nő. Irreális dolog elvárni, hogy 3-4 gyereke szülessen minden magyar nőnek, amikor már 70- es èvekben is inkább a 2 gyerek volt a jellemző...
Ezt a trendet visszacsinálni semmilyen csaladpolitikával nem lehet , esetleg nagyon picit lassítani...
A szelektív migránspolitika hasznos lehet össztársadalmi mèrnökösködès szempontjából
Az egyoldalú, antimigráns, faji alapú megközelítès viszont káros

Argus_ 2022.07.29. 14:02:51

@midnight coder: "Fehèr ember arroganciàja" Ez tetszik. Irànban, ha fehèr vagy es a felesèged nem viael burkàt (vagy csadort) jön a Pasdar (vallàsi rendőrsèg) ès bevisz. Szaud -Aràbiàban kivègezhetnek, ha rosszat mondasz Mohamedre. Nigèriàban dzsippekre rakott gèppuskàkkal irtjàk azokat a falvakat, ahol nem veszik fel önkènt a muszlim hitet. ... De igazad van Euròpa az afresszìv. :)))

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2022.07.29. 16:17:12

Nna, itt van még egy hülye. Mizantróp, könyörgöm, mi a bánatnak fektettél ennyi munkát ebbe a halálosan ostoba kis posztba? Jössz itt nekünk az albánokkal meg az ausztrál bennszülöttekkel, meg hogy kinek mennyire barna a bőre. Orbán mondott valamit, és a sok kis orbánellenes elkezte továbbszőni, dús fantáziával és kevés felfogókészséggel. Figyelj, Orbán arról beszélt, hogy a jól felismerhetően mások, akik másnak is gondolják magukat, és FŐLEG nem tetszik nekik Európa eddigi rendje, azok most ellepik Európát, és ebből nagy szívás lesz. Elég a migrisimogatásból, és elég abból, hogy a Szent Szólásszabadság éltetése közben tabu a rasszokról beszélni. Csak a kötekedő majmok kezdenek is centizgetni a különféle többé-kevésbé idegennek felfogható rasszokkal, meg jönnek azza, hogy a magyar is idegen volt itt 1100 évvel ezelőtt. Felebarátaim, ti itt most itthon vagytok, ti vagytok az európaiak. Akarjátok ti most, hogy apránként megváltozzon körülöttetek a világ, hogy a muszlim nyugatellenesek kezdjék írni a törvényeket, szarva a szabadságjogokra meg a nemi diverzitásra? Koncentráljatok mindössze ennyire, és közelebb lesztek az értelmes gondolkodáshoz.

Mizantróp. 2022.07.29. 16:34:29

@Androsz: Brutàlisan őszinte leszek veled. Nem vagy azon a szellemi szinten, ami ehhez kellene. Ennyi. Bocs. :)

fkv.119 2022.07.29. 18:46:59

"Kiket tekinthetünk "idegen fajúaknak"?"

Vannak ómigránsaink, akik 500 év alatt se voltak képesek beilleszkedni, és vannak ezek az újak, akik Röszkénél dobálják a határőreinket, emrt azt hiszik nekik joguk van betolakodni. Hát nem. Nem nekik foglalta Árpád vezér ezt a hazát.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.07.29. 19:13:14

@fkv.119:

"azt hiszik nekik joguk van betolakodni. Hát nem. Nem nekik foglalta Árpád vezér ezt a hazát."

+100

Jager_ 2022.07.29. 19:51:53

@fkv.119: @Kovacs Nocraft Jozsefne: "... Amit mondtam mögmondtam: a lú a Bandi gyeröké" ... Csak keményen! :)
süti beállítások módosítása